Pyrimme vastaamaan sähköpostiviesteihin myös iltaisin ja viikonloppuisin

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 22.2.2025 alkaen.

Verkkokauppa

Mikmak Oy
Rajahovintie 4
80510 Onttola

elektroniikkatukkuinfo@gmail.com
2908109-4

Verkkokauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilaaja on vastuussa osoitetietojensa oikeellisuudesta. Osoitetiedot on tarkistettava tilausvahvistuksesta ja välittömästi ilmoitettava virheellisyydestä. Osoitteen virheellisyydestä johtuen lähetys saattaa kadota tai viivästyä jakeluketjussa. Asiakas on vastuussa tästä syystä aiheutuneista kustannuksista.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii:

   -Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksu.

   -Paytrail, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, mobiilimaksu, korttimaksu ja verkkopankkimaksu. https://www.paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, saat sähköpostilla automaattisen tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Mikmak Oy
Rajahovintie 4
80510 Onttola

elektroniikkatukkuinfo@gmail.com
2908109-4

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Tavallisimmin tilaus toimitetaan Postin lähetyspisteeseen saman tai viimeistään seuraavan arkipäivän sisällä tilauksesta. Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen (1-4 arkipäivää). Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Digitaalisissa sisällöissä ja palveluissa sinulta on ennen maksutapahtumaa voitu erikseen pyytää suostumus peruutusoikeudesta luopumiseen, jotta palvelu tai digitaalinen sisältö on voitu toimittaa ennen peruutusoikeuden päättymistä.

Peruutusilmoitukseen sinun tulee merkitä nimesi, osoitteesi, tilauspäivä, tuote, syy (väärä tuote, ei tarvetta, etc) ja se tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen elektroniikkatukkuinfo@gmail.com tai postitse alla olevaan palautusosoitteeseen.

Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 652023 ja vie lähetys postiin. Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta, alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa.

HUOM!

Muista tehdä palautusilmoitus ja odota siihen vastaus, muussa tapauksessa palautusta ei oteta vastaan.

Palautusosoite:

Mikmak Oy
Rajahovintie 4 
80510 Onttola
elektroniikkatukkuinfo@gmail.com

Kuluttajansuojalaki
6 luku (30.12.2013/1211)
Kotimyynti ja etämyynti
14 § (30.12.2013/1211)
16 § (30.12.2013/1211)

Palautuskustannukset 6€ ja alkuperäisen tilauksen toimituskustannuksia ei palauteta (ellei kyseessä ole esim. yrityksen tai toimittajan lähettämä väärä tuote). Liitä kopio peruutusilmoituksesta tuotepalautuksen yhteyteen. Mikäli tuotetta on käytetty, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta.

Muistathan, että sähköosia ja elektroniikkakortteja ei voi palauttaa, jos niitä on asennettu paikalleen kokeilutarkoituksessa (varaosa on otettu käyttöön).
Kuluttajansuojalaki
6 luku (30.12.2013/1211)
Kotimyynti ja etämyynti
18 § (30.12.2013/1211)
Vastuu vastaanotetusta tavarasta.

Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita tarkistusajan jälkeen, ole suoraan yhteydessä meihin.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi Palautamme maksun [14 päivän] kuluessa peruutusilmoituksen saapumisesta, mikäli tuote on palautettu tai se on todistettavasti annettu kuljetettavaksi palautusosoitteeseen. Palautamme vain tuotteen/ tuotteiden ostohinnan, postikuluja ei palauteta.

Peruutusoikeus ei koske asiakkaan toivomuksesta valmistettua, muunneltua tai hankittua tuotetta.
Peruutusoikeus ei koske nopeasti pilaantuvia tai vanhentuvia tuotteita.
Peruutusoikeus ei koske seuraavia hygieniatuotteita: korvakuulokkeet
Peruutusoikeus ei koske sinetöitynä toimitettua tavaraa, jonka sinetti on rikottu.

Peruutusoikeus ei koske piirikortteja ja moottoreita, antureita ym. sähkökomponentteja jos ne on asennettu paikoilleen kokeilutarkoituksessa.
(Jotkin varaosat voidaan sinetöidä osan käyttämisen estämiseksi kokeiluun, jossa osa voi vioittua. Tällä voimme taata että kaikki myymämme varaosat ovat uusia ja käyttämättömiä).

VARAOSAA EI VOI PALAUTTAA MIKÄLI SE ON ASENNETTU PAIKALLEEN KOKEILUTARKOITUKSESSA. Kokeiltu on käytetty, vaikka sitä olisi testattu vain hetki. 

Lunastamaton paketti

Lunastamattomista paketeista veloitetaan pakkausmateriaalin, toimituksen ja palautuksen aiheuttamat kulut täysimääräisenä asiakkaalta jälkikäteen.

Lähetyksen lunastamatta jättäminen ei ole kuluttajansuojalain suoman mahdollisuuden mukainen tuotteen palautus,  vaan se on ostajan toimesta tapahtuva sopimusrikkomus (Kuluttajansuojalaki 5. luku 25 §).

Näissä tapauksissa verkkokaupalla on oikeus vaatia ostajalta korvausta aiheutuneista kuluista. (Kuluttajansuojalaki 5. luku 28 §).

HUOM! Lunastamatta jätetyistä lähetyksistä perimme asiakkaalta aina meille aiheutuneet lähetys-, vastaanotto- sekä laskutuskulut (Kuluttajansuojalaki, 5 luku, 25§ ja 28§).

Korvaus lunastamatta jätetystä lähetyksestä on vähintään 20.00€.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun sähköpostiosoitteeseen. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Kodinkoneiden varaosilla ja tarvikkeilla ei ole erillistä takuuta, kuten kodinkoneilla. Jos tuote on käyttöön otettaessa viallinen, ota meihin yhteyttä. Emme korvaa käytöstä tai kulumisesta johtuvia vikoja tai rikkoutumisia.

Mikäli tuotteen rikkoutuminen johtuu käyttö- /asennusvirheestä tai jostain muusta syystä, Elektroniikkatukku.fi ei ole korvausvelvollinen.

Lahjakortti